Apakšgrupas vadītāji - Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Tūrisma departamenta direktore Inese Šīrava un Latvijas Kongresu biroja vadītāja Irēna Riekstiņa.
Nākamā LTKP Mārketinga apakšgupas sēde plānota 31.01.2023.
2022.gada 13.decembra LTKP Mārketinga un produktu attīstības jautājumu apakšgrupas sēdē izskatīti sekojoši jautājumi:
- 2023.gada mārketinga aktivitāšu plāna saskaņošana;
- Ienākošo tūrisma izmaiņu analīzes Igaunijā un Lietuvā prezentācija;
- LIAA īstenotās kampaņas aviosabiedrību medijos sasniegto rezultātu prezentācija.
2022.gada 08.novembra LTKP Mārketinga un produktu attīstības jautājumu apakšgrupas sēdes darba kārtība:
- LIAA plānotie mārketinga pasākumi 2023.gadā Latvijai augsti prioritārajos, sekundārajos un tālajos tūrisma tirgos, LTKP Mārketinga un produktu attīstības jautājumu apakšgrupas dalībnieku komentāri un ieteikumi;
- Dažādi jautājumi.
2022.gada 11.oktobra LTKP Mārketinga un produktu attīstības jautājumu apakšgrupas sēdes darba kārtība:
- LIAA īstenotās un plānotās mārketinga aktivitātes mērķa tirgos 2022.gadā;
- Mārketinga padomes dalībnieku priekšlikumi 2023. gadā mārketinga plānā iekļaujamiem pasākumiem / tirgiem / produktiem;
- Dažādi jautājumi.
2022.gada 8.marta LTKP Mārketinga un produktu attīstības jautājumu apakšgrupas sēdes darba kārtība:
- Centrālās statistikas pārvaldes tūrisma un transporta statistikas daļas vadītāja Dita Zemīte par jaunajiem jautājumiem CSP tūrismā, platformu datiem, kartēm, mobilajiem datiem u.c. jautājumiem.
- Aktuālā informācija par Tūrisma mārketinga aktivitāšu plāna ieviešanu.
- Dažādi jautājumi.
2021.gada 14.decembra LTKP mārketinga un produktu apakšgrupas sēdes darba kārtība:
- Iepazīšanās ar LIAA 2022.gada aktivitāšu plānu;
- Latvijas Tūrisma mārketinga stratēģija 2021.- 2027.gadam - apakšgrupas locekļu iesniegto priekšlikumu un jautājumu izskatīšana (pēc nepieciešamības);
- Dažādi jautājumi.
2021.gada 9.novembra LTKP mārketinga un produktu apakšgrupas sēdes darba kārtība:
- Latvijas Tūrisma mārketinga stratēģijas 2021.- 2027.gadam sadaļa "Tūrisma piedāvājums noteiktām mērķauditorijām" - apakšgrupas locekļu iesniegto priekšlikumu izskatīšana un sadaļas finalizēšana.
- Dažādi jautājumi.
2021.gada 21.septembrī izskatīti sekojoši jautājumi:
- Latvijas Tūrisma mārketinga stratēģijas 2021.-2027.gadam sadaļas "Tūrisma piedāvājums noteiktām mērķauditorijām" pārskatīšana - prioritāro tūrisma produktu un pakalpojumu definēšana atbilstoši mērķa tirgu interesēm. Sēdes dalībnieku priekšlikumi un ieteikumi papildinājumiem diskusiju formātā.
2021.gada 17.augustā izskatīti sekojoši jautājumi:
- Iepazīšanās ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Tūrisma departamenta atjaunotās Latvijas Tūrisma mārketinga stratēģijas 2021.-2027.gadam projektu. Atjaunotā dokumenta satura un grozījumu pārskatīšana, sēdes dalībnieku priekšlikumi un ieteikumi papildinājumiem diskusiju formātā.
2021.gada 15.jūnijā tika izskatīti sekojoši jautājumi:
Diskusijas par Latvijas Tūrisma mārketinga stratēģijas 2018.-2023.gadam saturu un nepieciešamajām izmaiņām:
1.KUR vēlamies nokļūt? Tūrisma vīzija 2025 – kur gribam nokļūt un kādu redzam Latvijas tūrismu tuvākajos gados. Vai esošajā tūrisma mārketinga stratēģijā definētie mērķi joprojām ir atbilstoši?
2.KO komunicējam? Prioritārie produkti – kādus produktus virzām, ko akcentējam produktu saturā un kvalitātē.
3.KAM un KĀ komunicējam? Prioritārie tirgi – kā prioritizējam tirgus, kādos tirgos strādājam, kā tos grupējam, kur īstenojam nacionāla līmeņa aktivitātes, kur individuālas, utml.
Kā strādājam tirgos – kādas aktivitātes īstenojam, kādus resursus ieguldām, kādus partnerus piesaistām.
2021.gada 10.jūnijā tika izskatīti sekojoši jautājumi:
- Ekonomikas ministrijas digitalizācijas atbalsta plāni un programmas komersantiem, prezentācija “Digitālā Transformācija – atveseļošanās un noturības plāns 2021.-2027.gadam”
- Kurzemes Tūrisma asociācijas priekšlikumi, prezentācija “Digitālās inovācijas tūrismam” un “Digitālie dvīņi un to potenciālais pielietojums tūrisma nozarē”;
- Dažādi jautājumi
2021.gada 25.maijā tika izskatīti sekojoši jautājumi:
- ”Baltijas burbuļa” izveides nepieciešamība.
- Nepieciešamību izskatīt un atjaunot Latvijas Tūrisma mārketinga stratēģiju 2018.-2023.gadam
- Tūrisma nozares digitalizācija