Ekonomikas ministrija rada nepieciešamos priekšnoteikumus Latvijas tautsaimniecības stabilai izaugsmei. Ekonomikas ministrija īsteno valdības uzdevumus iekšpolitikā un ārpolitikā.
Ekonomikas ministrija atbild par politikas veidošanu:
- būvniecības,
- mājokļu,
- uzņēmējdarbības attīstības,
- investīciju,
- tūrisma,
- ārējo ekonomisko attiecību,
- iekšējā tirgus,
- konkurences,
- patērētāju tiesību aizsardzības jautājumos.
Ministrijas pārziņā ir šādas iestādes:
- Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra;
- Centrālā statistikas pārvalde;
- Patērētāju tiesību aizsardzības centrs;
- Būvniecības valsts kontroles birojs;
- Valsts aģentūra “Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs”.
Ekonomikas ministriju vada ekonomikas ministrs Viktors Valainis.
Ekonomikas ministrijas adrese: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1519.
Saziņai:
- e-pasts pasts@em.gov.lv ;
- tālrunis 67013100