attels

 

Energoefektivitātes forums "Paradumu maiņa - mazs solies lieliem mērķiem" 

2020.gada 4.marts, plkst. 9.30 

Rīgas Motormuzejs

Prezentācijas: 

Eiropas Zaļais kurss: Lieli mērķi, lieli soļi/Mārtiņš Zemītis, Eiropas komisijas pārstāvniecības Latvijā ekonomikas padomnieks  https://www.slideshare.net/siltinam/eiropas-zaais-kurss-lieli-mri-lieli-soi


Energoefektivitātes izaicinājumi/Dzintars Kauliņš, Ekonomikas ministri https://www.slideshare.net/siltinam/energoefektivittes-izaicinjumi


Dzīvo siltāk 10/Inese Bērziņa, Ekonomikas ministrija https://www.slideshare.net/siltinam/dzvo-siltk-10 


Paradumu maiņa energoefektivitātē / Kristīne Dambe, uzvedības ekonomikas eksperte https://www.slideshare.net/siltinam/paradumu-maia-energoefektivitt 


Veselība un drošība - paradumu maiņas piemēri Latvijas uzņēmumos/ Linda Matisāne, Valsts darba inspekcija https://www.slideshare.net/siltinam/veselba-un-droba-paradumu-maias-piemri-latvijas-uzmumos


Ceļā uz zaļu biroju / Adriāna Kauliņa, AS "Swedbank" https://www.slideshare.net/siltinam/ce-uz-zau-biroju


Efektīvs enerģijas patēriņš izglītības iestādēs / Jānis Ikaunieks, Vidzemes plānošanas reģions https://www.slideshare.net/siltinam/efektvs-enerijas-patri-izgltbas-iestds


Finanšu pratība energoefektivitātes projektu attīstībai/ Arnis Šapars, AS "SEB banka" https://www.slideshare.net/siltinam/finanu-pratba-energoefektivittes-projektu-attstbai


Dzīvokļa īpašnieks un mazie paradumi, kas uzlabo dzīvi / Ģirts Beikmanis, Latvijas namu pārvaldītāju un apsaimniekotāju asociācija https://www.slideshare.net/siltinam/dzvoka-panieks-un-mazie-paradumi-kas-uzlabo-dzvi 


Energoefektivitāte - daļa no uzņēmuma ilgtspējas/ Dace Helmane, Korporatīvās ilgtspējības un atbildības institūts https://www.slideshare.net/siltinam/energoefektivitte-daa-no-uzmuma-ilgtspjas


Dati kā instruments darba ražībai un lēmumu pieņemšanai / Jānis Šipkovs, Energodata https://www.slideshare.net/siltinam/dati-k-instruments-darba-rabai-un-lmumu-pieemanai

Ieskats pasākumā fotogrāfijās (1) daļa un (2) daļa.

Video: (1) daļa un (2) daļa